Wednesday, October 3, 2012

Is het echt al zo lang geleden?

'n nieuwe blogpost ... Ik kan niet geloven dat het al oktober is. Hoewel het hier erg stil is geweest, heb ik niet stilgezeten, werkgewijs that is. Mijn doctoraat is ingediend, binnen 2 weken weet ik of ik "tot de openbare verdediging word toegelaten", wat ik toch wel spannend vind. Ik zal het pas geloven eens ik het op 15 oktober uit de mond van mijn promotor hoor (en ik zal die bellen van zodra mijn lessen voorbij zijn). Want ja, niet alleen staat er mij 'n verdediging te wachten, maar ik combineer sinds september een 70% lesopdracht in Antwerpen aan een 30% wetenschappelijk medewerkersmandaat in Leuven ... Druk druk dus, maar ik neem de creatieve draad langzamerhand terug op (zoals gisteren bij de Stoffen Madammen, waar ik mijn Cosmo bag een stukje meer in elkaar stak), bak brood en koekjes, herstelde mijn armband van bij Silver & Stone dat al 'n dik half jaar er in stukjes bij lag, maakte oorbellen, ... Het komt terug, foto's volgen later, nu moet ik mijn lessen voor morgen voorbereiden ;-)

No comments:

Post a Comment

'n reactie is altijd fijn :-). Bedankt!