Saturday, May 12, 2012

nog meer speldjes! / more hairpins!

Ik had hier nog wat cabochons liggen (uit De Banier) en speldjes, en ik dacht: "ik zal eens zot doen, ik maak speldjes" :-)! En hier is het resultaat ...

It was rainy, I needed a break from writing and revising, so I thought: "Why not make some more hairpins?". I bought the cabochons from a local craft shop (see the link above) because I thought they were just lovely. Thanks for stopping by!






Zondag heb ik met mijn mama en zus een standje op 'n rommelmarkt (in Roncq). We zullen er handgemaakte en andere spullen aan de man proberen te brengen. Nu, duimen voor mooi weer ('t ziet er niet zo goed uit ...). Na de rommelmarkt zal ik wel 'n duidelijker idee hebben van wat ik zal weggeven met de give-away. Ik heb trouwens besloten om mijn give-away te houden op Give away day, misschien kan ik het dan ook op de Sew, mama, sew blog zetten (ik moet wel checken wat de postkosten zijn naar het buitenland, mocht één van mijn buitenlandse volgers winnen :-) ). Ik wil er ook van profiteren om mijn nieuwe volgers te bedanken: ik stel het echt heel erg op prijs! Bedankt voor jullie lieve commentaren!

No comments:

Post a Comment

'n reactie is altijd fijn :-). Bedankt!